wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zgłoszenie naprawy / serwis


Uprzejmie informujemy, że od dnia 13.03.2020 do odwołania sklep stacjonarny będzie nieczynny.

Sklep internetowy www.ag.pl działa normalnie i wszystkie zamówienia będą realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych.

Do państwa dyspozycji pozostają także wszystkie kanały komunikacji, które będą obsługiwane w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku.

E-mail: sklep@ag.pl

Messenger: m.me/AG.PLNotebooki

Telefon 61 668-12-51,61 668-12-52,665 024 544,721 510 100

Wszelkie sprawy związane z serwisem zakupionego od nas sprzętu prosimy zgłaszać poprzez formularz serwisowy dostępny na stronie www.ag.pl, mailem serwis@ag.pl lub telefonicznie 61 668-12-54

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW ONLINE

Zgłoszenie naprawy / serwis

Zgłoszenie naprawy.

1. Jeśli mają Państwo wątpliwości co do natury usterki, serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami, być może uda nam się pomóc bez konieczności wysyłki. Prosimy o kontakt pod numerem: 61 8618211
2. Reklamowany towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego www.ag.pl, w sklepie stacjonarnym lub portalu allegro prosimy zgłosić przy pomocy poniższego formularza, potrzebne dane do odesłania uszkodzonego towaru otrzymają Państwo drogą mailową po wypełnieniu poniższego zgłoszenia serwisowego.
3. Do paczki z uszkodzonym sprzętem proszę załączyć poniższy formularz który po wypełnieniu zostanie wysłany na podany w formularzu przez Państwa email oraz skan dokumentu zakupu i gwarancji ! (dostarczenie wymaganych dokumentów przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji)
4. Odesłany towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
5. W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - naprawa gwarancyjna / naprawa pogwarancyjna
6. W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji / niezgodności towaru z opisem wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt takową posiada) oraz szczegółowego opisu usterki wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
7. Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub kurierem (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
8. Podstawę nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych klienta może stanowić każde uszkodzenie mechaniczne przedmiotu lub użytkowanie w sposób niezgodny do jego przeznaczenia oraz zerwanie plomb gwarancyjnych.
9. Niniejszym informujemy, że każda naprawa sprzętu wiąże się z ryzykiem utraty danych na sprzęcie stanowiącym przedmiot reklamacji. Klient jest zatem zobowiązany sporządzenia kopii zapasowych wszystkich danych znajdujących się na reklamowanym sprzęcie. Dane znajdujące się na reklamowanym sprzęcie stanowią wyłączną własność klienta, wobec czego serwis/sprzedający nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść tych danych. Serwis nie odpowiada za utratę danych klienta podczas naprawy dostarczonego sprzętu.
10. Informujemy, że usterki systemu operacyjnego nie są objęte gwarancją, jeśli zostanie stwierdzona usterka systemu operacyjnego może ona zostać usunięta odpłatnie.
FORMULARZ RMA:
 

Adresat wiadomości:

Kanał zakupu:

Data zakupu:

Numer zamówienia / nick allegro:

Rodzaj dokumentu zakupu:

Rodzaj zgłoszenia:

Nazwa / model reklamowanego sprzętu:

Numer seryjny sprzętu:

Imię i nazwisko:

Adres podjęcia i odesłania paczki:

Nr telefonu kontaktowego:

Adres email @:

Opis usterki:

Skan dokumentu zakupu / gwarancji:

Zdjęcie uszkodzenia:


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl